.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدترین پرسپولیس تاریخ در ابتدای فصل + جدول

استارت این فصل سرخپوشان بدترین شروع تاریخ باشگاه پرسپولیس بوده است. این تیم حتی در 10 دوره گذشته لیگ برتر نیز با چنین وضعیتی لیگ را آغاز نکرده و در هفته چهارم به رده پانزدهم جدول نرسیده بود

تیم فوتبال پرسپولیس در چهارمین دیدار خود نیز برابر تیم تازه به لیگ برتر آمده مس سرچشمه کرمان به تساوی رسید تا روزهای ناآرام سرخپوشان بار دیگر ادامه پیدا کند.
قرمزهای پایتخت که فصل جاری را با یک تساوی برابر ملوان در تهران آغاز کردند در دیدار دوم خود به مصاف شاهین بوشهر رفتند و این بازی نیز حاصلی جز شکست برای آنها نداشت.


پرسپولیسی ها که امیدوار بودند با پیروزی در دیدار سوم خود برابر شهرداری تبریز بار دیگر امیدواری خود برای ادامه فصل را بیشتر کنند در حضور بیش از 60 هزار تماشاگر مشتاق بازی را به حریف واگذار کردند تا حال و روز این تیم دگرگون تر از قبل ادامه پیدا کند.


دیگر کسی فکر این را هم نمی کرد که بازیکنان پرسپولیس حتی از سد مس سرچشمه هم نتوانند عبور کنند اما شروع فوق العاده مسی ها در نیمه اول باعث شد تا تیم حمید استیلی دو بر صفر از حریف عقب افتاده و در ادامه بازی را با نتیجه تساوی به پایان برسانند.


این فعل و انفعالات باعث شد تا مطابق نمودار ارائه شده پرسپولیس از رده پنجم سال گذشته خود به رده های پایانی جدول سقوط کرده و به فکر روزهای آینده باشد.

http://www.fardanews.com/files/fa/news/1390/5/26/73979_544.jpg


در این بین طی مقایسه ای مشخص شد استارت این فصل سرخپوشان بدترین شروع تاریخ باشگاه پرسپولیس بوده است. این تیم حتی در 10 دوره گذشته لیگ برتر نیز با چنین وضعیتی لیگ را آغاز نکرده و در هفته چهارم به رده پانزدهم جدول سقوط نرسیده بود.

http://www.fardanews.com/files/fa/news/1390/5/26/73978_827.jpg




بدترین شروع فصل سرخپوشان در سال های جاری به لیگ هفتم برتر می رسد که این تیم از 12 امتیاز موجود در 4 بازی ابتدایی 6 امتیاز به دست آورده و تا رده هفتم جدول پایین رفت.


در حال حاضر با توجه به نزدیک شدن دربی سرخابی ها در شهریور ماه امسال، سرخپوشان به امید رسیدن روزهای خوش و بازگشت به رده های بالایی جدول هستند.



منبع: فردا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.